de spring book tag

We zitten in de lente en dat is te merken ook aan het heerlijke weer, hier in elk geval wel. Daarom werd het tijd voor de Spring Book Tag, ik heb deze tag niet bedacht, ik hoop dat jullie het leuk vinden.

1. What’s your Spring TBR?
Voor een heel seizoen is het altijd lastig aan te geven welke boeken je wilt lezen, maar boeken die ik u graag wil lezen zijn: Peter Pan, The Assasin's Blade, The Silmarilion, The Crown, Alice in Wonderland, Miss Peregrine's Home For Perculiar Children, Hollow City en Library Of Souls. Meer hierover zul je steeds terug zien in mijn maandelijkse tbr.
2. If someone asked you for a Spring release recommendation, what book would it be?
Zeker weten The Crown van Kiera Cass, het laatste deel van the selection serie, een super leuke boeken serie.
3. Which two books are you eagerly awaiting that releases within the next two months?
Empire Of Storms, het vijfde deel in de Throne Of Glass serie, ik heb nog niet de hele serie gelezen, maar tot nu toe vind ik het erg leuk! This Savage Song, het eerste deel van Monsters Of Verity van Victoria Schwab. Ik weet nog niet helemaal waar dit boek over gaat, maar wat ik heb gelezen klinkt echt super gaaf!
4. Which character would make a great Easter bunny?
Ik denk dat Simon van Carry On een super goede paashaas zou zijn, en dan kan Baz zijn hulpje zijn hahaha.
5. What book makes you think of Spring?
Dit weet ik eigenlijk niet zo goed.
6. Name a cover with flowers on it.
Ik heb zelf geen boeken waar bloemen op de voorkant staan, dus ik zou geen idee hebben.
7. Which two characters would you want to go on an Easter egg hunt with?
Harry Potter, omdat hij ze tevoorschijn kan toveren en Legolas, zijn elven ogen zullen goed van pas komen.
8. What is your favorite bookish spring activity to do?
Lezen, smoothie erbij, zonnetje
9. Which book did you enjoy that had a Springish cover?
Ik vind zelf dat A Thousand Pieces Of You best een vrolijke zomer achtige cover heeft, en dat was zeker een super leuk boek!
10. What is your favorite contemporary author?
Ik denk Rainbow Rowell, omdat zij sowieso een van mijn favo schrijvers is.


Reacties

Populaire posts