Spoiler free review: Luotisade, Schaduwen Der Verdoemenis


"Het is niet mijn bloed. Er was een gigantisch vogel achtig beest..."
Als haar moeder overlijdt hoort Eleanor dat ze een broer heeft en dat ze hem moet opzoeken. Om dat te doen moet ze de verdoemenis intrekken, niemand die dat ooit heeft gedaan heeft het na kunnen vertellen. Gevaarlijke wezens en magische krachten zouden deze plek teisteren, maar toch besluit Eleanor het te doen. Samen met haar vrienden en zusje trekt ze hier heen. Ondertussen is de piraat Brian met zijn vrienden op de vlucht voor de soldaten en voor hun is de verdoemenis waarschijnlijker een veiligere plek dan daar buiten. Beide trekken ze de verdoemenis in, maar wat zullen ze tegenkomen en zullen ze ooit kunnen vinden wat ze zoeken?

Ik had dit boek eindelijk gelezen en nu snap ik niet waarom ik zo lang heb gewacht. Ik vond het boek in het begin een beetje traag, dit komt door de vele details die je krijgt over alles, maar toen ze eenmaal de verdoemenis in waren getrokken werd het behoorlijk spannend! De gevaren die schuilen in de verdoemenis zorgen voor veel actie wat er echt voor zorgt dat je op het puntje van de stoel zit te lezen. Het boek is fantasy maar zonder magie wat met een rede was gedaan, maar ik heb de magie ook absoluut niet gemist! Ik vond het verhaal echt super leuk en spannend en ik heb super benieuwd naar het volgende deel!

Natasha als je dit leest, super bedankt voor deze leeservaring, fantastisch!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts