Far from you


Far from you:
Living with the truth can be murder


Algemeen:

Titel: Far from you
Schrijver: Tess Sharpe
Genre: Detective, drugs

Samenvatting: 

Negen maanden. Twee weken. Zes dagen.
Zolang is Sophie clean. Sophie en haar beste vriendin Mia zijn op weg naar een feestje, maar onderweg wordt Mia vermoord. Iedereen denkt dat het om een mislukte drugsdeal ging en ze geven Sophie de schuld. Zij moet naar een kliniek voor een verslaving die ze al verslagen had. Als Sophie daar eindelijk weer uit is, gaat ze op zoek naar de moordenaar.

Mijn Mening:

Ik vond het een erg leuk boek. Het is goed en vlot geschreven. Ik vind zelf detective achtige boeken erg leuk. Het is leuk hoe je met Sophie mee kan denken en andere mensen leert kennen. Op deze manier kan je zelf ook gaan bedenken wie de dader zou kunnen zijn. Ik vind dat zelf heel leuk. De daders waren uiteindelijk niet mensen die ik in eerste instantie aan zag komen, dat vond ik er ook leuk aan. 

Ik zou dit boek zeker aanraden.

Voor hoever ik kon vinden is dit boek niet in het Nederlands verkrijgbaar.

Reacties

Populaire posts