Film: Guardians of the galaxy


Guardians of the galaxy
I am Groot

Algemeen: 

Titel: Guardians of the galaxy
Regisseur: James Gunn
Hoofdrollen: Chris Pratt - Peter Quill / Star Lord
          Bradley Cooper - Rocket Raccoon 
          ZoĆ« Saldana - Gamora
          Vin Diesel - Groot
          Dave Batista - Drax the Destroyer
          Lee Pace - Ronan
          Michael Rooker - Yondu Undonta
Genre: science-fiction, actie, Marvel

Samenvatting: 

In 1988, na de dood van zijn moeder, wordt de jonge Peter Quill ontvoerd van de aarde door de Ravagers, een groep van de ruimte piraten onder leiding van Yondu Udonta. Zesentwintig jaar later op de planeet Morag, steelt Quill een orb, waarna Korath, een ondergeschikte aan de fanatieke Ronan, hem achtervolgt. Hoewel Quill ontsnapt met de orb, ontdekt Yondu zijn diefstal, terwijl Ronan de moordenaar Gamora stuurt om de orb terug te halen.

Mijn Mening:

Als je deze samenvatting leest denk je waarschijnlijk: Wat een namen, hoe moet ik het ooit begrijpen? En als ik het zo teruglees denk ik hetzelfde, maar als je de film ziet heb je hier helemaal geen last van. Ik vond het een erg leuke film. De personages zijn niet allemaal heel uitgebreid besproken, maar wel genoeg zodat je begrijp wie wie is en hoe ze in elkaar steken. Ook zit in de film een paar leuke momenten met veel humor, dit maakt de film erg grappig. Het is op een hele andere manier een superhelden film en daarmee erg origineel, super leuk.

Ik zou deze film zeker aanraden


Wat is jou mening, laat het achter in de comments.

Reacties

Populaire posts