Film: Pitch perfect 2


Pitch perfect 2:
"Listen, I don't want you guys to fight. You're Beca and Chloe, together you're Bhloe and everyone loves a good Bhloe."

Algemeen:

Titel: Pitch perfect 2
Regisseur: Elizabeth Banks 
Hoofdrollen: Anna Kendrick - Beca Mitchell
          Hailee Steinfeld -  Emily
          Brittany Snow - Chloe Beale 
          Rebel Wilson - Fat Amy
          Anna Camp - Aubrey Posen
          Elizabeth Banks - Gail
          Skyler Astin - Jesse
          Flula Borg
          Birgitte Horg Sørensen
Genre: Musical, comedy

Samenvatting:
Deel twee van pitch perfect, 4 jaar na de belevenissen van pitch perfect worden de Barden Bellas nu geleid door Beca. Het is optreden voor de president eindigt anders dan gepland, Fat Amy zich iets te bloot geeft. Het gevolg is dat ze niet meer mee mogen doen met het 
worlds a capella tournement. Hierna loopt het niet meer heel lekker in de groep en Beca wil zichzelf graag bewijzen als producer. Ook komt er een nieuwe Bella bij het team, Emily. 

Mijn Mening:
Ik vond de film heel leuk!! De humor maakt de film luchtig waar het verhaal op sommige momenten best serieus is. Wat wel mist in de film is iets nieuws. De grappen zijn wel leuk, maar tegelijkertijd hebben we ze nu wel gehoort. Het muziek deel is wel super leuk. 


Ik zou de film wel aanraden, maar als je niet van de  grappen nu wel zat bent zou ik er niet heen gaan. Ik vond de film leuk, dus ja ik zou hem aanraden.

Reacties

Populaire posts