Film: Seventh son


Seventh son:
The devil is upon us; now there will be slaughter

Algemeen:

Titel: Seventh son
Regisseur: Sergei Bodrov
Hoofdrollen:  Jeff Birdges - (Meester) John Gregory 
Ben Barnes - Tom Ward
Julianne Moore - Moeder Malkin
Alicia Vikander - Alice Dean
Antje Traue - Bonny Lizzie
Olivia Williams - Mam
Genre: Dark fantasy 

Samenvatting:

John Gregory is de beschermer van de mensen. Hij verdrijft heksen, geesten en andere wezens die ‘s nachts ronddwalen. Nu hij ouder wordt gaat hij op zoek naar een opvolger. Maar vele van zijn leerlingen overleven het niet. Zijn hoop is nu gevestigd op Tom Ward, de zevende zoon van de zevende zoon. Tom komt voor een grote uitdaging te staan als Moeder Malkin ontsnapt terwijl Gregory niet aanwezig is. Zal Tom het wel redden..?

Mijn mening:

Ik vond het een hele leuke film. Fantasy is één van mijn favoriete genres dus de film srak mij meteen aan en ik ben niet teleurgesteld, super leuk. Veel mensen zijn negatief over de film, ik zelf vond hem erg leuk. De film is gebaseerd op the wardstone chronicles, in het nederlands de geestenjager, dit zijn dertien delen! De film was geen groot succes dus of er nog meerdere delen komen is de vraag. 


Ik zou de film zeker aanraden.  

Reacties

Populaire posts