Film: jupiter ascending


Jupiter Ascending
"My mother made me understand that every human society is a pyramid, and that some lives will always matter more than others. It is better to accept this than to pretend that it isn't true."


Algemeen:

Titel: Jupiter Ascending
Regisseur: Andi & Lana Wachowski
Hoofdrollen: Mila Kunis - Jupiter Jones
          Channing Tatum - Chaine Wise
          Eddie Redmayne - Balem Abrasax 
          Sean Bean - Stinger Apini
          Douglas Booth - Titus Abrasax
Genre: Sci-Fi, Space

Samenvatting:

Jupiter Jones geboren onder een sterrenhemel, met tekens die erop wijzen dat ze voorbestemd is voor grootse dingen. Als ze volwassen is, droomt Jupiter van de sterren, maar in het echt maakt ze toiletten schoon. De genetisch gemanipuleerde ex-militaire jager Caine, blijkt echter naar de Aarde te zijn afgereisd om Jupiter op te sporen. Ze vangt een glimp op van het lot dat al die tijd op haar wachtte – haar genetische handtekening zorgt ervoor dat ze de eerste in lijn is voor een buitengewone erfenis die de balans van de kosmos kan veranderen.

Mijn mening:


Ik vond het wel een oke film. Nu is Sci-Fi ook niet mijn favoriete genre dus dat zal ook een groot deel hebben bepaalt. Het verhaal is wel leuk bedacht. Als je van Sci-Fi houdt zou ik de film zeker aanraden. Ik was niet super enthousiast, maar het was wel een leuke film.

Reacties

Populaire posts