Boek: HP colouring book


Harry Potter Colouring Book


Laatst zag ik het Harry Potter Colouring Book voorbijkomen en ik dacht die moet ik hebben. Je kunt deze bestellen via bol.com en ik heb gehoort dat hij ook bij de Bruna is gezien. 
In het boek staan allerlei platen uit de Harry Potter films, de platen zijn prachtig realistisch en erg gedetailleerd. Er staan afbeeldingen in van de personages, de Hogwarts Houses en ook platen met HP themed printjes. De platen zijn mooi groot, de lengte van één pagina is ongeveer een A-4tje, sommige platen bedekken één pagina en sommige bedekken er twee. Achterin staan wat voorbeelden van hoe je het zou kunnen inkleuren, maar je hoeft je natuurlijk niet te houden aan de originele kleuren, je kunt de hele Harry Potter maken zoals jij wilt. 
Als Harry Potter fan is dit denk ik een super leuk boek om te hebben, of als je een Harry Potter fan als vriend hebt is dit ook zeker een super leuk cadeau. Je kunt al je creativiteit kwijt in het boek en het is ook erg ontspannend, zeker een aanrader om even te bekijken!


Reacties

Populaire posts