lord of the rings tag


Vandaag ga ik de lord of the rings tag doen, deze is bedacht door de mensen van het YouTube kanaal theburrowLA

De vragen:
1. When did you first discover The Lord Of The Rings?
Ik heb lord of the rings ontdekt toen de films op de televisie kwamen. Dat was vlak voordat de laatste Hobbit film in de bios zou komen. Ik heb dan ook eerst de Hobbit gezien en daarna pas Lord Of The Rings. 
2. Have you read the books?
Ik heb tot nu toe alleen het eerste deel van Lord Of The Rings gelezen, maar ik wil de andere delen nog zeker lezen. Ik heb ze wel thuis. 
3. Did you read the books or watch the movies first?
Ik heb het eerste boek gelezen en daarna alle films gezien.
4. Have you read the Hobbit?
Nog niet, en deze heb ik ook niet thuis helaas! Maar ook voor deze geldt dat ik het boek zeker nog graag wil kopen en lezen.
5. Who is your favorite character?
Legolas is absoluut een van mijn favoriete personages, ook Gimli is absoluut fantastisch en Smaug.
6. Do you know any Elvish or Dwarvish?
Ik ken ongeveer 1 woord elfs hahaha.
7. Which is your favorite book or film? 
Ik vind het verhaal van Lord Of The Rings denk ik beter, dus dan The Return Of The King, hier gebeuren de meeste epische dingen. Maar ik vind de verhaallijn van de Hobbit ook echt super goed, daarvan is mijn favoriet The Desolation Of Smaug, Smaug is een super leuk personage!
8. How do you feel about the movie's adaptation of the books?
Ik vind het jammer dat er leuke stukken van de boeken zijn weggelaten en soms zelfs hele personages. Dat is erg jammer, vooral omdat de films op sommige stukken wel een beetje langdradig zijn, dat hadden ze kunnen veranderen door dit soort momenten te behouden in de film. Maar over het algemeen vind ik de films erg leuk en goed gemaakt!
9. What race would you be?
Volgens verschillende quizen ben ik een elf :)
(een leuke korte quiz is: http://www.allthetests.com/quiz15/quiz/1121089253/Lord-of-the-Rings-What-race-are-you )
10. How did The Lord of The Rings affect your life?
Op alle mogelijke manieren hahaha, ik denk dat het een fantastisch verhaal is, er zitten mini leer momentjes in, en het is een van mijn grootste fandoms.

Reacties

Populaire posts