Mei wrap up en Juni tbr en boek haul



De maand is weer voorbij en dus is het tijd voor het overzicht van Mei, kijk met me mee naar welke boeken ik heb gelezen, wil gaan lezen en heb gekocht, veel plezier.

Deze maand heb ik Peter Pan van J.M. Barrie gelezen (review komt op 18 juni) en Catwalk van D Hooijer. (deze staat niet op de foto omdat het boek al terug moest naar de bibliotheek)













De boeken die ik deze maand heb gekocht zijn: The Crown van Kiera Cass, Miss Peregrine's Home For Perculiar Children, Hollow City en Library Of Souls. Ik heb de boeken nog niet binnen op dit moment, maar ze komen aan het eind van de maand. Ik heb super veel zin om al deze boeken te gaan lezen.

Mijn tbr voor juni bestaat dan ook uit al deze boeken en The Assasin's Blade van Sarah J. Maas, het is een vrij intense en lange tbr, en ik hoop dan ook dat ik het red.

Reacties

Populaire posts