Spoiler free review, The Goddess Interrupted


The Goddess Interrupted 

Het tweede deel in de fantasy, mythology, young adult, romance serie van Aimee Carter was een boek dat lang op mijn tbr lijstje stond en afgelopen meivakantie heb ik hem eindelijk gelezen.

Kath komt terug na haar eerste zomer zonder Henry sinds ze zijn getrouwd. Met James heeft ze door Griekenland gereisd en nu is ze weer terug in de onderwereld. Kath heeft er moeite mee dat Henry niet van haar kan houden zoals hij ooit van Perephone hield en daardoor voelt ze zich overal als een tweede optie. Ook dreigt de Titaan Kronos los te breken, met de hulp van Calliope, als dat gebeurd zal de hele wereld vernietigd worden. Kan Kath het oplossen?

Dit lijkt misschien een hele korte samenvatting van het boek, en het is ook vrij kort, maar persoonlijk vond ik The Goddes Interrupted een vrij langdradig boek. Ik kan Kath wel een beetje begrijpen, maar eigenlijk is ze het hele boek een beetje aan het klagen over het feit dat ze denkt dat Henry niet van haar houd. Dit werd op een gegeven moment vrij irritant, daardoor vind ik dit deel van de serie niet super leuk. ik las alsnog vrij vlot door het boek heen en het einde geeft wel een fantastische cliffhanger naar het volgende boek, dat was echt super leuk! En het feit dat Kronos in de boeken serie gaat komen vind ik ook super leuk, dit maakt het allemaal nog even spannender.



Ik zou dit boek niet perse aanraden, maar ik zou wel aanraden om het te lezen want je leert wel meer voor de volgende delen.

Reacties

Populaire posts