Juni wrap up, Zomer tbr, boek haul


Juni, een maand waarin ik dacht dat ik super veel boeken zou lezen, en ik begon ook super goed..
Ik heb de maand juni 1 boeken gelezen :( : The Crown van Kiera Cass en ik ben begonnen in Miss Peregrine's Home For Peculiar Children van Ransom Riggs.

Ik ga voor deze keer, omdat de zomervakantie bijna begint (en voor sommige al is begonnen) een mega tbr maken van de hele zomervakantie.
Ik wil in de zomervakantie lezen:
- Miss Peregrine's Home For Peculiar Children - Ransom Riggs.
- Hollow City - Ransom Riggs
- Library Of Souls - Ransom Riggs
- My Lady Jane - Cynthia Hand, Brodi Ashton en Jodi Meadows
- The Masked City - Genevieve Cogman 
- Luotisade - Natasha van Limpt 
- De Kroon Van De Tearling - Erika Johansen 
- Overstroomd - Eva Moraal 
- Aristotle And Dante Discover The Secrets Of The Universe - Benjamin Alire Sáenz 

Misschien blijkt dat ik iets te hoge verwachtingen had en dat dit echt idioot is, maar wie weet lukt het om dit allemaal te lezen. 

Voor boek haul, ik heb deze maand mijn eerste owlcrate gekocht, super leuk! Ik ben er heel blij mee, zie hier wat er in zat: https://www.instagram.com/p/BHHOFbgBeTG/?taken-by=booksnerdspotter


Reacties

Populaire posts