Mijn 5 Favoriete Boeken Series (op dit moment)


Vandaag ga ik het hebben over mijn favoriete boeken series op dit moment (niet op volgorde).


Als eerste, Lord of the Rings, vorige week had ik al een artikel met 10 redenen waarom Lord of the Rings fantastisch is, en daarom staat deze serie ook zeker in dit lijstje. Voor alle redenen waarom ik de boeken (en films) zo leuk vind kun je daar kijken :)


Daarna, Harry Potter, wie is er niet geobsedeerd met de tovenaars wereld?! Harry Potter is een fantastische serie met een spannende verhaallijn die nooit saai wordt, echt fantastisch. Ondanks dat je al meer van dit soort verhalen had/hebt is Harry Potter toch een soort 'klassieker' voor onze generatie en heel uniek op een eigen manier.




The Goddess Test, een super leuke serie met mijn favoriete elementen erin, romantiek, Griekse mythologie en spanning, absolute aanrader. De personages zijn super leuk en tegelijk kun je je mateloos aan ze irriteren wat ze meer laat lijken op echte mensen in plaats van de perfecte mensen die je soms in boeken heb.




Angelfall is ook een super spannende serie met veel actie en een beetje romantiek, maar op de goede moenten en niet te overdreven, dit maakt het nog beter. Ik vidn de serie super leuk, ook omdat het gaat over de apocolypse en ik nog niet een boek daarover had gelezen waarbij het engelen waren die 'slecht' waren.


En als laatste heb ik gekozen voor de selectie series. Een absoluut romantische serie waarbij de ships je om de oren vliegen, maar het heeft wel dat actie tintje (vooral in de eerste drie boeken met de rebellen) en het dystopische idee maakt het heel leuk.

Reacties

Populaire posts