Rip It Or Ship It


Rip it or Ship it, het spel waarbij je kijkt naar welke rare dingen mensen allemaal shippen en of jij het ook shipt of niet.
Ik had op instagram gevraagd m wat ships sturen, dit waren de reacties:
- Johnlock, Sherlock Holmes en John Watson (sherlock)
Ja, absoluut een ja, John en Sherlock zouden heel leuk zijn samen (als John niet getrouwd was -_-), ze zijn goede vrienden en vullen elkaar goed aan, ik ship 't.





- Outlaw Queen, Regina Mills en Robin Hood (ouat)
Ik vind Robin en Regina zo leuk samen!! Ze horen natuurlijk ook bij elkaar, volgens Tinker Bell, ze zijn heel leuk samen omdat ze beter bij elkaar passen dan je eerst zou denken, ik ship 't.





- Stucky, Bucky Barnes en Steve Rogers (captain america)
Ik was een mega Stucky shipper, en ik ship het nog steeds, maar aangezien Steve nu een vriendin heeft... :( maar ze zouden leuk zijn samen!! Ik ship 't





- Sirius Black en Severus Snape (hp)
Ehm... Wie heeft dit bedacht?? hahaha nee sorry dit ship is echt helemaal niet! ik rip 't








- Septiplier, JackSepticeye en Markiplier (youtube)
Ik moet eerlijk toegeven dat ik deze ship niet echt ken omdat ik Jack niet volg op youtube, maar ze zagen er leuk uit in de foto's, omdat ik ze niet ken ga ik voor rip 't









- Phan, Dan en Phil (youtube)
JA OMG, hahah ja ik ben phan fan, ik vind het ook prima als ze niet zouden daten hoor, maar ik ship 't






- Janto, Jack en Ianto (torchwood)
Ik kijk geen torchwood sorry, rip 't







- Stormpilot, Poe Dameron en Finn (star wars)
Ik ben een van die mensen die nog niet alle star wars films heeft gezien, oops haha, dus rip 't








- Merthur, Merlin en Arthur (merlin)
Ja absoluut een ship!! Ik ship 't








- Stony, Steve Rogers en Iron Man (avengers)
NEE, waarom shippen mensen dit?!?! ik ship dit absoluut niet RIP 'T (geen punt hoor als je het shipt haha)







- Winterwidow, Bucky Barnes en Natasha Romanoff (civil war)
Zoals ik al zei, ik was een mega Stucky shipper, maar in de comics zijn Bucky Natasha wel samen en als Steve toch een vriendin heeft.. Ik begin het te shippen, ship 't


 Bagginshield, Bilbo Baggins en Thorin Oakenshield (the hobbit)
Ik ship dit wel idd, ze zijn heel leuk samen en het is leuk om te zien hoe hun relatie zich ontwikkelen, ship 't







- Fiolee, Fionna en Marshall Lee (adventure time)
Ik heb adventure time NOG niet gezien, wel van plan, maar voor nu rip 't





- Drarry, Draco Malfoy en Harry Potter (hp)
Als laatste Darry, ik rip 't. Ik heb er dan ook niet veel over te zeggen, ik ship het absoluut niet, maar ik vind het wel een grappige ship.





Reacties

Populaire posts