Spoiler free review, Warcraft: The Beginning

"Our hope is destroyed; there is nothing to go back to. Is war the only answer?"

Het is al jaren vrede tussen de verschillende rijken, maar nu zijn de Orcs naar Azeroth gekomen. Hun eigen planeet, Draenor, is vernietigt door de Fel, een magie die kracht haalt uit leven. Nu zijn de Orcs, onder leiding van de tovenaar Gul'dan, naar Azeroth gekomen om hier een nieuw leven op te bouwen. Khadgar, een jonge tovenaar ontdekt dat er mensen zijn gestorven door de Fel en samen met Lothar, een leger commandant gaat hij naar Medivh, de beschermer. Maar is Medivh te vertrouwen? Kan Lothar zijn geliefden redden? En kunnen koning Llane, Lothar en de rest Azeroth redden?

Ik Vind dat Warcraft een film is die erg mooi gemaakt is. Alles ziet er erg mooi en realistisch uit, dit is voor een fantasy film altijd erg belangrijk. Het verhaal is erg spannend en het wordt niet langdradig. Ondanks dat de film twee uur duurt en ze vooral vechten vond ik de film niet saai worden. Er gebeurt veel tegelijk, maar het is nog goed te volgen en dit is erg leuk. Ik had van veel mensen die ook de game, world of warcraft, spelen gehoord dat zij de film niet leuk vonden. Ik heb de game zelf niet gespeeld en ik vond de film erg leuk en spannend. Ik vond het een origineel verhaal en goed opgebouwd. Het verhaal is nog niet afgelopen en ik hoop dat ze meerdere delen gaan maken, ik zie er naar uit. 
Ik zou de film zeker aanraden.









Reacties

Populaire posts