Zomer tbr update en Boek haul


Tijd voor een nieuwe update in mijn boeken leven!
Ik heb deze maand twee boeken gelezen, Miss Peregrine's home for Peculiar Children, waarvan je de review hier kan lezen, en Matched. Ook ben ik begonnen in My Lady Jane.

Zomer tbr update:
- Hollow City - Ransom Riggs
- Library Of Souls - Ransom Riggs
- My Lady Jane - Cynthia Hand, Brodi Ashton en Jodi Meadows
- The Masked City - Genevieve Cogman 
- Luotisade - Natasha van Limpt 
- De Kroon Van De Tearling - Erika Johansen 
- Overstroomd - Eva Moraal 
- Aristotle And Dante Discover The Secrets Of The Universe - Benjamin Alire Sáenz 
- Traveler - Arwen Elys Dayton
(de gekleurde gaan mee op vakantie)

Ik lees de boeken in willekeurige volgorde, niet in de volgorde waarop ze hier staan :)

Voor het boek haul deel:
Traveler, Red Queen, Matched (deze kreeg ik om er een review over te schrijven voor de blog van Kiekeboek, boekenwinkel, dit ze gaan opstarten) en Shatter me. Ook kocht ik een boekenlegger en een mok.

Reacties

Populaire posts