Boeken die ik zou aanraden aan mijn favo fictional characters


Het leek mij leuk om te kijken naar een aantal van mijn favoriete personages en hun boeken aan te raden. Ik heb gekozen voor vier personages, ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Het eerste personage is Sam uit Lord of the Rings, Sam is hulpvaardig een ware vriend en erg dapper. Ik zou aan Sam 'Harry Potter' aanraden. Ik denk dat hij het een leuk boek zal vinden. Ik vind hem het type dat helemaal opgaat in een boek zeker als het spannend is, zodat hij nog een avontuur kan beleven, maar dan veilig thuis, daarom denk ik dat Sam 'Harry Potter' erg leuk zal vinden.

Als tweede heb ik Henry uit de Goddess Test, Henry is teruggetrokken, maar erg lief als je hem leert kennen, hij heeft alleen wat tijd nodig. Ik zou Henry 'fangirl' laten lezen omdat dat een luchtig en vrolijk boek is, dit kan hem afleiden van zijn zware werk in de onderwereld. Tegelijkertijd gaat het boek ook over familieproblemen wat Henry misschien aanspreekt vanwege de vele problemen in zijn familie, op deze manier leert hij over problemen in de families van mensen.

Maxon is mijn derde keuze. Zeker in de latere boeken heeft Maxon heel veel stress omdat het niet soepel loopt met het regeren, maar hij houd er van om te lachen. Daarom denk ik dat 'the amazing book is not on fire' een erg leuk boek is voor Maxon. Het is een super grappig boek en zeker de moeite waard als hij wat vrije tijd heeft.

June, uit legend, zou ik 'de selectie' aanraden. June is natuurlijk zelf rijker en ze wil graag meer leren over het leven in de lagere kasten. 'De selectie' gaat ook over kastenstelsels en daarom denk ik dat ze het leuk zal vinden. Ook het romantische tintje is stiekem best iets voor June denk ik.

Reacties

Populaire posts