Boeken dit ik graag als film zou zien


Er zijn duizende boeken die ik graag als film zou willen zien, maar ik heb er een gekozen en ik ga jullie vertellen waarom ik deze heb gekozen.
Ik heb gekozen voor the selection. Ik denk dat de selectie een leuke film zou zijn omdat het wat luchtiger is dan de meeste young adult films die we nu veel hebben, maar het heeft wel dat dystopische wat nu heel populair is. De populaire young adult film nu, zoals the hungergames, divergent en the maze runner zijn heel leuk, maar hebben veel actie en allemaal dat heftige wedstrijd gevoel. De selectie heeft dit niet doordat het vooral gericht is op de liefde en het vinden van de liefde. Doordat het wel wat actie heeft en niet alleen klef is denk ik dat het alsnog heel populair zal worden.
Wat denken jullie?

Reacties

Populaire posts