Spoiler free review: The Amazing Tour Is Not On Fire


Dan en Phil, de bekende YouTubers hebben van hun tour een film gemaakt!!
Als groot Dan en Phil fan was ik erg excited toen ik hoorde dat er een film kwam. De film gaat over de tour van de twee YouTubers, eigenlijk is het gewoon een van hun shows, maar nu opgenomen. Aangezien ik zelf nog nooit naar de show ben geweest (please kom naar NL) vond ik het super leuk dat ik op deze manier de film toch kon zien. Het verhaal gaat over Phil die het een goed idee vond om zijn laptop in de magnetron te doen, maar daardoor is alles van hun YouTube kanalen nu in het echt!
Het verhaal is erg leuk en grappig en heeft veel typische Dan en Phil momenten. Ik vond de film daardoor erg grappig. Ik geef m geen 5 sterren omdat ik vond bepaalde dingen op sommige momenten een beetje irritant werden en daar ergerde ik me een klein beetje aan, maar al met al vond ik het een super leuke film!!
De film is te zien op YouTube Red.
(sorry dat er gisteren geen artikel was, school stress)



Reacties

Populaire posts