Spoiler free review: Tale Of Tales


"Every new life calls for a life to be lost. The equilibrium of the world must be maintained. Are you willing to accept the risk?
Deze film verteld eigenlijk drie verhalen over drie koninkrijken. 1 verhaal gaat over een koningin die super graag een zoon wil, daarvoor moet ze het hart van een zeemonster eten. Het tweede verhaal gaat over een koning die geobsedeerd is met een reuze vlo en zijn dochter daardoor weinig aandacht geeft en uithuwelijkt aan een oger. En het derde verhaal gaat over twee oude vrouwen die weer jong willen worden zodat ze met de koning kunnen trouwen. 

Ik vond dit zo'n vage film!! Ik snapte eerlijk gezegd helemaal niets van de film totdat ik de beschrijving ging lezen op wikipedia! Ik vond de rollen goed gespeeld, maar doordat alles door elkaar liep begreep ik gewoon niet wat er allemaal gebeurde. Ik zou de film dus 1 ster geven. Maar de omgeving waarin het is gefilmd is echt super mooi {ik ben de screenshots kwijt, geloof me maar gewoon hahaha}. Ik kan me voorstellen als dit sprookjes zijn uit jou cultuur at je het een leuke film vond, maar ik vond het niets, puur omdat ik het niet snapte.

Reacties

Populaire posts