Spoiler free review: Traveler

“She was a Seeker now, marked for life.
She had thought this brand would be an eblem of pride, but now it meant something entirely different. She was damned.” 

Traveler, deel twee van de Seeker serie van Arwen Alys Dayton was erg spannend. Nadat... en Shinobu tot Seeker zijn gevlucht wonen ze nu in Japan en proberen daar een normaal leven te leiden, maar dat is niet zo makkelijk als haar vader en zijn "hulpjes" proberen alles te verpesten... Een nieuwe avontuur begint met nieuwe vijanden 

Ik vond het boek erg leuk, het was een goed vervolg op met eerste deel ondanks dat ik vind dat ze wel een stukje mochten herhalen omdat ik een beetje uit t verhaal was. Maar over het algemeen vond ik ook dit deel weer erg spannend. De schrijfstijl is lekker vlot en dat maakt het makkelijk leesbaar. Ik denk dat deze boeken leuk zijn voor mensen van een jaar of 12, maar ook nog als je al wat ouder bent. Ik zou het boek aanraden en ik ben benieuwd naar het volgende deel :) 

Reacties

Populaire posts