Spoiler free review: Shatter Me

“All I ever wanted was to reach out and touch another human being not just with my hands but with my heart.” 
Shatter me verteld het verhaal over Julliette. Door een "aandoening" kan zij niemand aanraken. Door deze kracht heeft ze zelfs iemand vermoord! En nu heeft de regering haar opgesloten. 264, zo lang zit ze als opgesloten, ze heeft niemand aangeraakt voor 264 dagen. En ondertussen gaat de hele wereld kapot, honger is overal en droogde heerst over het hele land.

Ik vond het een erg leuk boek, het verhaal is dystopisch met een leuke draai eraan. Ik vond het een erg leuk boek om te lezen en ik ging er dan ook vlot doorheen. De romantiek maakt het een beetje een cliché boek, maar dit was ook wel weer leuk. Ik zou het boek zeker aanraden aan fans van boeken als The Hungergames en Divergent.

Reacties

Populaire posts