Kleding Wegdoen, How To


Ik zou niet willen zeggen dat ik een pro ben in het wegdoen van kleding, maar ik heb laatst wel weer twee zakken weggedaan dus ik heb wel een paar tips, enjoy
1. Mijn eerste tip voor kleding weg doen is dat je het echt moet willen. Dit klinkt misschien een beetje vreemd, maar als je twijfelt of je kleding wilt wegdoen of iemand anders zei dat je het moest doen dan werkt het niet. Pas als je zelf hebt besloten dat je kleding weg wilt doen kun je doorgaan naar de volgende stappen 😃
2. Maak nu een aantal vragen waar een kledingstuk aan moet voldoen, voor mij waren dit:
Past dit kledingstuk bij andere items in mijn kast
Pas ik dit kledingstuk nog en zit het comfortabel?
Voel ik me goed als ik dit kledingstuk draag
3. Als je de eerste stap hebt voltooid ben je klaar om echt al je kleding door te nemen. Als je een kast met met meerdere delen, begin dan bij 1 deel, als je weinig kleding hebt of je hebt maar 1 kastdeel kan je ook alles in 1 keer doen. De tweede stap is dan om al je kleding uit je kast te halen, op deze manier verplicht je jezelf om alles echt goed te bekijken en door te nemen. Haal AL je kleidng uit de kast en gooi het op je bed.
4. Nu ga je al je kleding per categorie bekijken, mijn categorieën waren: broeken (lang), boeken (kort), hanger dingen (blousjes, vesten), jurken, shirts (ik had alleen korte mouwen maar anders worden dit twee categorieën), truien, slaapkleding. Pak echt elk item op wat er ligt en kijk naar jou vragen en of dit kledingstuk daarin past. Als dit niet zo is gooi m dan op een stapel voor kleding die je wegdoet, is dit wel zo, gooi m dan op de stapel met spullen die je wel houdt. 😃
5. Als je door al je kleding bent gegaan kun je beslissen ga je alles wat je houdt weer terughangen, je mag nu nog kleding wegdoen maar er niets meer bij pakken, zo voorkom je dat je de helft van de weggooi stapel toch weer in je kast hangt.
6. Nadat je alleen nog de kleding hebt die je wegdoet kun je kijken of de kleding kapot is of gedoneerd kan worden, zo maak jij iemand anders blij met jou oude kleding.
7. Vier je succes 😃



Reacties

Populaire posts