Spoiler free review: Assasins Creed


"We work in the dark to serve the light. We are assassins."

Assasins creed verteld het verhaal van Cal, hij is een misdadiger en wordt ter dood veroordeeld, maar hij sterft niet.... Wanneer Cal wakker is is hij in een onbekende plek met een vrouw die zegt dat ze zijn hulp nodig heeft. Cal blijkt een afstammeling te zijn van Aguilar, een bekende assassijn. De vrouw, Sofia, wil een oplossing vinden voor geweld en geweld uit de wereld helpen en daar heeft ze Cal zijn hulp voor nodig. Maar kan hij doen wat nodig is...???

Ik vond de film echt heel gaaf. Ik heb de game ongeveer 1 keer gespeeld, dus ik kan niet oordelen of de film overeenkomt met de game, maar je kon in de film wel terugzien wat je in de game moest doen (is dit duidelijk hahaha) De film heeft veel actie en dat maakt dat je steeds bij de film blijft. Er zitten een paar zieligere stukjes in en een paar grappige, maar over het algemeen is het een actie film. Ik vond de film erg leuk en zou m dan ook zeker aanraden




Hoe vinden jullie de nieuwe indeling?? Ik ben er erg blij mee :)

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts