Spoiler Free Review: Terug Naar Dwaaleiland

"We’re the villains you root for in the story.”
Het tweede deel van de Descendants serie, ik begreep eerst niet helemaal hoe het zat, dus ik zal het nu even voor jullie uitleggen hahaha. Eerst heb je het eerste boek (dwaaleiland), dan komt de eerste film, daarna heb je het tweede boek (terug naar dwaaleiland) en nu komt er nog een tweede film. Ik dacht dat de film ging over boek 1 en 2 dus ik heb de film nog niet gezien, maar het boek was prima te volgen, maar voor volledige duidelijkheid zou ik toch aanraden om eerst de film te kijken.

Verder naar het verhaal: Mal, Evie, Jay en Carlos zijn helemaal gewent aan hun leven in Auradon, maar dan krijgen ze een vreemd bericht waarin staat dat ze onmiddellijk terug moeten keren naar het eiland. Ze weten niet van wie het bericht komt, maar ze zijn bang dat het een van hun ouders is. Daarom maken ze een plan om terug te keren naar het eiland. Ondertussen is Ben druk in de weer aangezien er overal vreemde dingen gebeuren, aardbevingen, zandstormen in Agrabah en een monster in Camelot, wie kan daar achter zitten?

Ik vond het boek erg leuk!! De dwaaleiland boeken zijn makkelijk te lezen en je bent er snel doorheen. Het verhaal is niet super spannend, maar wel spannend genoeg om door te lezen. Ik vond het verhaal niet te voorspelbaar, wat het een stuk leuker maakte. Ik zou dus aanraden om de film te kijken, maar het is niet alsof je het niet begrijpt als je m niet hebt gezien.







Reacties

Populaire posts