Spoiler free review: Three Dark Crowns + nieuws!!

                      
“Three dark queens Are born in a glen, Sweet little triplets Will never be friends
Three dark sisters All fair to be seen, Two to devour And one to be Queen” 
Three dark crown verteld het verhaal van drie zussen. maar zij leven geen normaal leven, ieder van hen heeft een kracht en daarmee zullen ze uiteindelijk elkaar moeten vermoorden totdat er 1 van hen de koningin zal zijn. De zussen leven dan ook niet samen. Elk van hun probeert hun krachten onder controle te krijgen terwijl ze worden voorbereid op het gevecht...

Ik vond dit echt een heel leuk boek, hier verhaal is heel anders dan iets wat ik ooit gelezen heb. Het verhaal is spannend en je leert alledrie de zussen echt goed kennen. Het is zo'n aparte situatie en het is leuk om te lezen hoe zij daarmee omgaan. Het heeft spanning, zieligheid en romantiek. Ik zou dit boek zeker aanraden.



Het nieuws: Ik heb mijn naam veranderd naar kmwstr, ik zal nog steeds elke week een boek en een film artikel hebben, maar soms zullen er ook andere lifestyle enz. artikelen bij zitten, enjoy xx

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts