Mijn verhaal?

Voor wie wattpad niet kent, dit is een hele leuke site waar je zelf verhalen kunt schrijven en uploaden en deze kunnen dan door iedereen gelezen worden. Als iemand die het heel leuk vind om verhalen te schrijven is dit ideaal. Hierbij een stukje van mijn verhaal.


"Loop eens door slome!" zegt Aden lachend. Ik ren in de richting van zijn stem. We zijn in het bos, Aden maakt er altijd een spel van. Vandaag begrijp ik het spel niet echt, maar het komt er op neer dat hij sneller rent dan ik. Ik heb geen idee waar we zijn in het bos of waar Aden is.
"Aden? Waar ben je?"
"Ik ben hier" zijn stem wordt steeds vager hoorbaar. Ik begin nerveus te worden. Het bos is nooit mijn favoriete plek geweest, het is er altijd zo donker en dan al die beesten. Ik ben nu eenmaal niet heel dapper aangelegd. En dan nog het feit dat hoe dieper je het bos in gaat, hoe donkerder het wordt en op dit moment zijn we heel ver het bos in gelopen.
"Aden? Aden!?" Op mijn horloge zie ik dat het laat begint te worden, waar zit hij! Op dat moment zie ik een flits en nog een. Ik kijk om me heen. "Wie is daar? Hallo..." Weer een flits, maar ditmaal hangt de flits stil zodat ik beter kan kijken, maar voordat ik het goed zie is het alweer weg. De flitsen lijken wel te dansen, een flits gaat langzamer dan de rest en lijkt ergens heen te gaan. Ik besluit hem te volgen en langzaam maar zeker wordt het lichter en dat terwijl we nog steeds dieper het bos in lopen. Het licht wordt zo fel dat het me bijna verblind, met mijn hand voor mijn ogen loop ik verder, ik probeer de flits niet uit het oog te verliezen. Het wordt steeds moeilijker en dan wordt alles zwart. Een paar seconden voordat ik flauwval hoor ik iemand: "Filia..." Ik hoor voetstappen dichterbij komen, Aden. "Filiaaaa!" 

Wil je nou verder lezen, check dan mijn wattpad: https://www.wattpad.com/user/booksnerdspotter


Reacties

Populaire posts