Spoiler free review: Shadows of Life


Shadows of Life, a collection of poetry, by Nazreen.
Toen Nazreen mij op instagram vroeg om haar boek te lezen voor een review wilde ik dat natuurlijk graag doen. Ik had het boek vrij snel uit en ik had mijn mening ook vrij snel klaar. Nazreen schijft poëzie over verschillende onderwerpen, zoals liefde, het leven en verlies. Het boek is opgedeeld in drie delen, het eerste deel vond ik persoonlijk niet zo leuk, de gedichten daar liepen daar wel enigzins in elkaar over, maar ik vond ze toch iets te kort. Omdat de gedichten zo kort waren raakte ze mij wat minder. Sommige mensen zijn juist dol op korte gedichten, ik ben persoonlijk meer een fan van lagere gedichten. Daarom waren de laatste gedichten waren mijn favoriet, dit waren langere gedichten en daardoor zat er, voor mij, veel meer gevoel in. Ik vond het daarom uiteindelijk ook zeker wel een mooi boek en ik zou het aan iedereen aanraden die van poëzie houd. 

Wat ik persoonlijk denk dat dit boek ook nog beter had kunnen maken is foto's bij de gedichten. De opmaak van het boek, en ik snap dat dit misschien niet het belangrijkst is, had in mijn ogen iets leuker gekund. Nu was het echt een "witte pagina onder elkaar gedichten" boek. Door tussen de gedichten door wat diepe quotes te doen en mooie foto's had het nog meer gevoel gehad. Maar dit is niet een rede waarom ik het boek geen vijf sterren geef. 





Reacties

Populaire posts