Spoiler free review: Logan


"Nature made me a freak. Man made me a weapon. And God made it last too long."

Een aantal jaar na de laatste x-men film probeert Logan, Wolverine, een normaal leven te leiden. Met Charles gaat het niet zo goed en samen met Caliban zorgt Logan voor hem ergens in Mexico. Maar opeens lijkt het alsof iedereen naar hem op zoek is. Een vrouw komt naar Logan toe met een vraag om hulp, een andere man komt naar hem toe met de boodschap dat hij op zoek is naar de vrouw en zo wordt Logan's rustige leven omgegooid...

Ik vond het verhaal van de film heel leuk. het is absoluut niet een basic x-men verhaal en dit was zeker een film met een hogere emotionele waarde. Veel van de informatie werd pas vrij laat in de film duidelijk wat soms voor wat verwarring zorgde, maar dit was niet vervelend. Wat ik wel jammer vond was dat sommige stukken van de film iets wat langdradig waren en dat elke actie scene een beetje hetzelfde was. Maar al in al vond ik de film zeker erg leuk en het einde was echt heel goed.

Reacties

Populaire posts