Spoiler free review: The Star Touched Queen


“I see only night and smoke, dreams and glass, embers and wings. And I would not have you any other way.” 

Maya leeft in een wereld van sari's en raja's, een wereld van magie en magische wezens en een wereld waar ze geloven in horoscopen. En Maya haar horoscoop is nu net een sterrenbeeld dat zegt dat zegt dat ze een huwelijk van dood en vernietiging zal hebben. Maar het koninkrijk is in gevaar en haar vader heeft geen andere keuze dan haar te laten trouwen om de rust te herstellen, en dan blijkt haar horoscoop een hele andere betekenis te hebben...

Ik vond het verhaal echt super leuk bedacht, de cultuur in dit boek is weer heel anders dan in de meeste boeken en dat vond ik super leuk. De verhaal lijn is ook echt super goed bedacht, maar de uitwerking... Ik vond het echt heel lastig om in het boek te komen, veel details kunnen leuk zijn, maar niet als dat betekend dat het te lang duurt voordat er iets gebeurt. Ik vond het boek pas vrij laat spannend worden en dat was echt heel jammer. Ik vond het boek uiteindelijk echt wel leuk, maar ik denk niet dat ik het tweede deel ook ga kopen (zie foto). Ik  had het hier ook over met Kelsie van WanderLightCandleCo op instagram, en zij had precies hetzelfde probleem. De schrijfstijl is mooi, maar ik kon mn aandacht er echt niet bijhouden, super jammer.

Check WanderLightCandleCo hier: https://www.etsy.com/ca/shop/WanderLightsCandleCo







Reacties

Populaire posts