Reading Update


We zitten nu aan het einde van april en ik dacht dat het misschien leuk was om een kleine lees update te geven. Hoeveel boeken heb ik nu gelezen en welke? En welke boeken staan voor de komende tijd op mijn tbr?
Het eerste boek wat ik dit jaar las was het Harry Potter Slytherin Journal, dit telt misschien niet helemaal als een boek, maar ik zet m er toch lekker bij hahaha, ik ben echt super blij met dit boekje en ik gebruik hem nog elke dag.
Het tweede boek was De Geschiedenis Van Frankrijk In Een Notendop, ik las dit boek voor een verslag van geschiedenis voor school, ik vond dit boek wel echt een interessant boek en de gebeurtenissen worden goed uitgelegd.
 Daarna las ik het boek Three Dark Crowns, dit boek zat in de Owlcrate Darkness box en ik vond dit boek echt super leuk! Het wordt een serie en ik ben zeker benieuwd naar de volgende delen!
Een boek wat ik al een langere tijd wilde lezen was A Monster Calls, en omg ben ik tevreden! Het boek is zo emotioneel en goed echt fantastisch.
Ook las ik het boek Terug Naar Dwaaleiland, een leuk boek wat makkelijk wegleest, prima.
Een boek wat al super lang op mijn boekenplank stond was Luotisade en ik ben blij dat ik deze eindelijk heb gelezen, top!
Ook las ik Shadows Of Life van Nazreen, zij stuurde mij een berichtje of ik haar gedichten bundel wilde lezen en natuurlijk zei ik ja. Ik ben zelf een gedichten fan en ondanks dat dit niet mijn favoriete waren vond ik het zeker wel leuk.
The Star Touched Queen... Het boek wat zo leuk had kunnen zijn, maar zo langdradig was, wat een dumper, echt jammer.
Wonder daarentegen was een boek wat ik super graag wilde lezen en mij absoluut niet teleurstelde, echt een mooi leuk boek.
En als laatste The Daughter Of The Pirate King, een super leuk boek, als groot fan van potc was ik erg benieuwd en het was echt top!
Dit zijn de tien boeken die ik tot nu toe heb gelezen, van (bijna) alle boeken staat al een review online dus check deze zeker even als je benieuwd bent naar mijn uitgebreidere mening, ik hoop dat jullie het leuk vonden x















Reacties

Populaire posts